İYİLİK YAP KARŞILIK BEKLEME

BİLGİ PAYLAŞ KARŞILIK BEKLEME









   Gemlik Belediyesi’nin Personel İçi Eğitim Çalışmaları aralıksız sürüyor. Gemlik Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeline kişisel eğitim semineri organize edildi. Ömer Kahraman Ek Hizmet Binası Belediye Meclis Salonunda düzenlenen seminer de kişisel gelişim uzmanı Serkan Duru konuştu. “İyilik Yap Karşılık Bekleme, Bilgi Paylaş Karşılık Bekleme” adı altında düzenlenen seminerde çarpıcı açıklamalarda bulunan Serkan Duru, bilgiye yatırım yapmanın üretkenlik sınırlarının dışına çıkabilmek olduğunu söyledi.

   Mimik, jest ve anlatım tarzıyla büyük ilgi gören Serkan Duru, “İnsan öğrenmeyi bıraktığı anda yaşlanır” diye konuşarak, dürüstlük ve güven, sorumluluk, inanırlılık ve tutarlılık, hoşgörü, gülümseme ve dinleme üzerine etkin bir söyleşi gerçekleştirdi. Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Nazmi Koçak, Zabıta Müdürü Özcan Arslan ve Zabıta Personelinin de ilgiyle izlediği seminerde, Zabıta Memurlarıyla çeşitli oyunlar oynayan ve konuşmasını, anılar, biyografik yaşamlar, özdeyiş ve atasözleriyle zenginleştiren Serkan Duru, büyük beğeni topladı.

   Gemlik Belediye Başkan Yardımcısı Nazmi Koçak, seminer bitiminde Duru’ya çiçek takdim ederek, belediyenin hizmet içi seminerlerinin artarak devam edeceğini söyledi. Kişisel Gelişim Uzmanı Serkan Duru’nun katıldığı semineri oldukça faydalı bulduğunu açıklayan Nazmi Koçak, belediyenin diğer birimlerinde de eğitim seminerlerinin periyodik biçimde süreceğini tekrarladı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top